Неестествената ситуация се обяснява с дизеловото Ghibli и обновеното Quatroporte. Но цифрите казват, че през миналата 2013 г., в България отново са били продадени повече Maserati-та, отколкото Alfa (10 срещу 8).
Подобно изкривяване не е новост за българския пазар, на който Mercedes от години продават повече всъдеходи като ML с цена над 100 хил. лв. отколкото компактни автомобили и гуми втора ръка като А-класата с цена до 50-60 хил. лв.
Докато в Германия е точно обратното…Резултатите на българските дилъри на нови автомобили показват 6478 продажби за първите 4 месеца на тази година, което е с 25,2% повече в сравнение със същия период на 2013 г. Истински добрата новина обаче са увеличените продажби на лекотоварни автомобили, което говори за реален ръст в икономиката и бизнес активността. А това е добре.