Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2015 21:07 - Мицубиши
Автор: gumi64 Категория: Бизнес   
Прочетен: 498 Коментари: 0 Гласове:
0



 Колите ни са твърде стари, а цените им са твърде високи. Не знам защо хората си купуват Mitsubishi. Прост въпрос с труден отговор, върху който трябва да разсъждавам през следващите няколко месеца”. Това  новия шеф на Mitsubishi Австралия Мицухиро Ошикири дни след назначаването си за гуми за джип.

Макар да смятаме честността за ключово качество, подобна откритост трудно може да мине за разумна. Нито един мениджър не трябва дори да подсказва, че не харесва продуктите на компанията, която му плаща заплатата. Но на Ошикири му е трудно. И ние разбираме защо.

Защото Mitsubishi се превърна от ентусиазираща младежка марка в ретро бранд, който има всичко друго, но не и фокус. Или този фокус е неспособен да генерира успех.

Завъртаме лентата назад и си спомняме за страхотни коли. Малкия хеч Cordia, седанът Galant, купето и кабриолетът Eclipse, а за легендарния 3000 GT изобщо няма да говорим. Всички те са минало. Вместо това, трите диаманта продават обикновени коли в обикновена опаковка като Colt, Lancer, Outlander и ASX. Достатъчно добри, за да се промъкнат над чертата и достатъчно посредствени, за да не бъдат запомнени с нищо мото магазин.

Изключителни оферти в гамата? Pajero/Shogun с колосалната си цена и доволно скъпия електрически iMIEV, който може да мине за плод на перверзната любов между електрокар и кабинка. Lancer EVO? Спрян е от производство. Eclipse? Спрян е от производство. Galant? Продава се на съвсем малко пазари.

На този печален фон от Mitsubishi не индикират за каквото и да било раздвижване. Новият Colt носи работното заглавие Mirage и ще бъде още по-евтина и незабележима малолитражка от тази, която се продава в момента. Новият Lancer ще бъде по-малък от настоящия, но поне EVO изданието ще бъде запазено. Нов Galant едва ли ще има. Наследник на Eclipse също  Starion/3000 GT също няма да получат нов живот. Новият Outlander прилича повече на дебела лелка, отколкото на леко агресивния SUV, който заменя. ASX е една от многото добри коли на пазара, но не и нещо повече.

Така получаваме нехомогенна смес от модели, като междувременно Mitsubishi Ralliart е бледо подобие на себе си, а епичната битка между Impreza WRC и Lancer EVO в световния рали шампионат отдавна е минало за мото части.

Накъде вървиш Mitsubishi? Искаме те до нас, такъв какъвто беше в края на 80-те и началото на 90-те. Нямаме нищо против електромобилите, нито срещу скъпото Pajero. Но духът на трите диаманта ни липсва.

Пазарът на автомобили също усеща този дефицит и наказва Mitsubishi с лидерската позиция в подреждането за най-голям срив в продажбите. -33,1% за Европа през 11-те месеца на 2012 г.

Quo Vadis Mitsubishi?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gumi64
Категория: Бизнес
Прочетен: 163742
Постинги: 249
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930